×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت بیشترین رکورد بارش پاییزی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،کارشناس هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در همه مناطق استان قزوین بارش‌های خوبی به ثبت رسید به طوری که در مناطق کوهستانی و شهر‌های سردسیر شاهد بارش برف بودیم و بیشترین بارش پاییزی نیز با ۲۳ میلیمتر در شهر قزوین ثبت شد.

فلاح افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ارتفاع برف در شهر‌های آوج ۴ سانتی متر، معلم کلایه ۳ سانتی متر و سیردان نیز ۲ سانتی متر بود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهند که همچنان تا ظهر امروز شاهد فعالیت این سامانه بارشی در سطح استان قزوین خواهیم بود و بارش‌ها به شکل پراکنده و در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز به شکل برف خواهد بود.

به گفته این کارشناس، از بعدازظهر امروز به تدریج این سامانه بارشی از سطح استان عبور خواهد کرد و فردا شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین خواهیم بود.

وی افزود: مجدداً روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان قزوین می‌شود که تا روز پنجشنبه در سطح استان بارش باران و در ارتفاعات نیز بارش برف را پیش بینی می‌کنیم .

به گفته فلاح، به لحاظ دمایی آوج با ۶ درجه سلسیوس زیر صفر سردترین شهر و آبیک با ۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر‌های استان قزوین بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.