×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جریمه خودروهای پلاک غیربومی قزوین بخشیده می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و جریمه افراد متخلف اظهارکرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در هفته های اخیر تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیر بومی ممنوع شد تا بتوان بیماری را کنترل کرد.

علی فرخ زاد افزود: در این میان شهروندانی در استان داریم که پلاک خودروهای آنها غیر بومی است اما در استان سکونت دارند که در این ایام اگر تردد کرده باشند جریمه شده اند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به بخشیده شدن جریمه این خودروها لذا افرادی که خودروی آنها  با پلاک استان‌های مجاور مانند تهران، گیلان و همدان باشد، باید از طریق دفاتر پیشخوان دولت و پلیس + 10 پیگیر ارجاع پرونده جریمه خود به شوراهای حل اختلاف اعلام شده باشند.

وی با اشاره به جریمه بسیاری از خودروهای با پلاک بومی (79 و 89 ) به خاطر تردد در بین شهرهای استان قزوین توضیح داد: با توجه به اینکه تردد این خودروها از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا مجاز است، اما از آنجایی که سامانه‌های پلیس راه و راهور استان قزوین به سامانه کشوری مرتبط است، برای این خودروها جریمه‌هایی صادر شده که قرار است از طریق مکاتبه استاندار با ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حذف این جرایم صادر شده و موضوع غیر فعال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.