×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره فیلم‌های میراث فرهنگی یادگار در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صدا و سیما، دفتر شورای بین المللی موزه‌ها در ایران(ایکوم)، استانداری و شهرداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه قزوین و خانه مستند قزوین اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: این جشنواره که طی سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در تهران برگزار شده بود، از رویدادهای موضوعی مورد توجه مستندسازان و علاقه مندان سینمای مستند ایران است.

این مسئول بیان کرد: از جمله بخش‌های جشنواره یادگار می‌توان به مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار، میراث معنوی، میراث فرهنگی قزوین و مرور آثار مستند اشاره کرد.

وی تصریح کرد: شورای سیاستگذاری این جشنواره متشکل از رییس سازمان سینمایی، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معاون فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، مدیر شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، استاندار، شهردار قزوین و استادان و پژوهشگران شامل سید محمد بهشتی، محیط طباطبایی، اردشیر صالح پور، محمدرضا اصلانی، رامین حیدری فاروقی و اُرُد عطارپور است که درباره نحوه برگزاری این جشنواره تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: چهارمین دوره‌ این جشنواره، همزمان با هفته میراث فرهنگی و موزه‌ها اواخر اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در شهر قزوین برگزار می‌شود و در این فاصله، ضمن راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره در قزوین و تشکیل شورای سیاست‌گذاری، مراحل انتشار فراخوان، دریافت آثار و برنامه‌ریزی جهت اجرای مطلوب این رویداد فرهنگی- هنری انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.