×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر افزود: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می‌شود.

محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: بخش‌های این جشنواره شامل مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار، جایزه میراث فرهنگی قزوین و میراث معنوی است که در بخش‌های مسابقه سینمای مستند ایران، گروه مستندهای کوتاه تا ۴۰ دقیقه، گروه مستندهای نیمه بلند از ۴۰ تا ۷۰ دقیقه و گروه مستندهای بلند بالای ۷۰ دقیقه مدنظر هستند.

این مسئول بیان کرد: آثاری که با موضوع میراث فرهنگی استان قزوین شامل ملموس یا ناملموس ساخته شده است در بخش مجزایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به فیلم برگزیده ” نشان راژیا” اهدا خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین آثاری که با موضوع میراث معنوی و ناملموس ساخته شده است در این بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به بهترین فیلم و کارگردان جوایزی اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه مستندسازان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود:متقاضیان می توانند آثار تولیدی از سال ۹۵ تا ۹۹ را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.