×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهت گیری بودجه استان قزوین باید در حوزه راه و آب متمرکز شود

به گزارش کافه خبر قزوین،لطف الله سیاهکلی صبح شنبه در نشست شورای اداری که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بخش احداث و نگهداری راه‌ها همیشه با بحران و سختی گره خورده است و هنوز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ما در این زمینه مشکلات و کمبودهای زیادی داریم.

وی اضافه کرد: مجلس و دولت فارغ از هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی در ارائه خدمت همدل و متحد است و گرایش سیاسی مدیران هیچ ارتباطی به نحوه ارائه خدمات ندارد مگر آن که مدیری نخواهد به درستی کار خود را انجام دهد که مجلس در جایگاه نظارتی در این خصوص ورود می‌کند.

سیاهکلی با اشاره به بدهی ۱۱۳ میلیارد تومانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به پیمانکاران تصریح کرد: این میزان بدهی نه یک عملکرد ضعیف بلکه نشانه عملکرد موفق یک مدیر اجرایی است چرا که بر خلاف تصور عمومی، مدیر موفق آن است که بیشتر از بودجه تخصیص یافته فعالیت کرده و بدهکاری داشته باشد.

این نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظام تخصیص بودجه هم ردیف اعتبارات را بر اساس هزینه‌های انجام شده و میزان بدهی‌ها تخصیص می‌دهند که این برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یک امتیاز است.

به گفته سیاهکالی، هر مدیری باید بتواند چند برابر بودجه استانی را از کشور بگیرد که خوشبختانه این اداره کل در این زمینه با موفقیت عمل کرده و قابل تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای افزود: به منظور بررسی و رفع چالش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مجمع نمایندگان در هفته‌های آینده نشست مشترکی با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خواهد داشت تا بتوانیم به یک تصمیم مناسب برای افزایش اعتبارات و حل مشکلات راه‌ها و صنعت حمل و نقل جاده‌ای استان برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.