×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حج و زیارت در نشر فرهنگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی نقش مهمی دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،امام جمعه قزوین روز دوشنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشوراظهار کرد: وقتی صحبت از تمدن‌سازی می‌شود در واقع همه فعالانی که در هر کجای نظام کار می‌کنند، باید قطعه پازلی باشند که تحقق بخش تمدن اسلامی باشند و یکی از قطعات مهم و محوری، حوزه حج و زیارت است که اگر در هر استانی درست عمل شود، این قطعه به زیبایی شکل گرفته و به پیش می‌رود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: هر چه بتوانیم در ساخت قطعات پازل تمدن اسلامی بهتر عمل کنیم، در معرفی آن به جهان نیز موفق‌تر خواهیم بود. امروز در عرصه‌های بسیاری موفق شده‌ایم و در برخی عرصه‌ها مانند اقتصاد، نگاه به غرب و اجانب خوب عمل نکرده‌ایم و لازم است تجدید نظر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نگاه‌های دنیایی مانع خدمت به مردم است، بیان کرد: مردم برای به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب اسلامی، شکنجه و زندان دیده‌اند و جان خود را فدا کرده‌اند و باید مراقب باشیم در خدمت به مردم و مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم نگاه‌های دنیایی جای رسالت‌های ایمانی را نگیرد.

محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های موفق در اعزام زائر بوده و بحمدالله کارهای خوبی انجام شده است.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور به منظور تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان به قزوین سفر کرده است.

آیت‌الله عابدینی در این مراسم انتصاب آقای عباس دمیرچی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین را تبریک و از خدمات آقای محمدرضا یوسفی مدیر پیشین قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.