×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوب؛آمارفوتی‌های کرونا در استان قزوین به صفر رسید

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه ۵۰ درصد شهرستان‌های استان قزوین شامل آبیک، البرز و آوج در وضعیت زرد هستند، اظهار کرد: میزان بستری بیماران کرونایی به نسبت ابتدای آذر۵۰ درصد و میزان مرگ‌ومیر کرونایی نیز ۶۰ درصد کاهش داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی با اعلام اینکه شهرستان‌های تاکستان و آوج در چهار روز گذشته هیچ گونه فوتی نداشته است، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌گونه مورد فوتی در سطح استان گزارش نشده است و با توجه به کاهش بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند تعداد بیمارستان‌ها را کاهش داده و محدود کرده‌ایم.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، بیان کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از استان کماکان ممنوع است و در صورت تخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه رسیدن به وضعیت سفید با اهتمام مردم به زودی محقق خواهد شد،افزود: طرح محله‌محور شهید سلیمانی رسیدن به وضعیت سفید را تسریع می‌کند. رعایت پروتکل‌ها در جامعه نهادینه شده است به نحوی که استفاده نکردن ماسک به‌عنوان یک امر بد و زشت تلقی می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.