×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستور استاندار به مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی/ بساط دلالی در اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین برچیده شود

به گزارش کافه خبر قزوین،محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین طی نامه‌ای خطاب به رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بر شفاف‌سازی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی و اعلام نتیجه آن تا پایان دهه فجر تأکید کرد.

در این نامه که در اختیار کافه خبر قزوین قرار گرفته است، آمده است: به دلیل حجم بالای درخواست‌ها برای  در اختیار گرفتن اراضی شهرک‌های صنعتی استان قزوین خصوصاً زمین‌های شهرک‌های صنعتی با تقاضای متراکم، برخی موضوعات در این زمینه شایع شده است.

استاندار قزوین بیان کرده است: از جمله اینکه بخشی از این زمینه‌ها که با حمایت‌های ترجیحی دولتی در آماده سازی و تامین زیرساخت‌ها از منابع ملی و هزینه کرد از بیت المال و با هدف توسعه تولید و اشتغال به متقاضیان واگذار شده‌اند متاسفانه به شکل فاصله دار از اهداف اولیه خود با نقض غرضی آشکار برای انتفاع اقتصادی دریافت شده و به بهانه‌هایی حذف شده است  و یا در مسیر دلالی و خرید و فروش‌های غیر قانونی قرار گرفته‌اند.

اعلایی تصریح کرده است: ضرورت دارد کار ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای مشارکت هدفمند واقعی و نتیجه گرا در جشن‌های مردمی، بررسی کامل مصادیق واگذاری‌ها و تملک‌های سوء جریانی احتمالی در شهرک‌های صنعتی استان خصوصا شهرک‌های پرتقاضا باشد.

این مقام مسئول تأکید کرده است: باید تا پایان دهه فجر نتیجه جمع بندی‌های به عمل آمده در خصوص مصادیقی که باید مورد اعمال قانون و بازپس‌گیری اراضی و باز تخصیص آن‌ها در راستای اهداف پیشرفت و توسعه استان قرار گیرند در قالب گزارشی شفاف به مردم که، ولی نعمتان واقعی انقلاب و صاحبان واقعی افتخار دهه فجر هستند اعلام شود.

به گفته استاندار قزوین، اگر این ماموریت که جنبه حق طلبانه، عدالت گسترانه و فساد ستیز دارد به درستی و با سرعت و دقت انجام شود موجب شادی مردم و یاس دشمنان انقلاب در دهه فجر چهل و سوم خواهد شد.

اعلایی در پایان این نامه از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین درخواست کرده است،از ظرفیت قانونی دستگاه‌های نظارتی استان، برای هم افزایی و هماهنگی استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.