×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگاه‌ها باید در تصمیمات خود منافع عمومی را در نظر بگیرند

به گزارش کافه خبر قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز(یکشنبه) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال بارش‌های خوبی داشتیم که در 50 سال اخیر بی سابقه بود و همین موضوع در بخش کشاورزی و همچنین صنعت تاثیر مثبتی خواهد داشت؛ چرا که آب یکی از ملزومات توسعه است.

وی ادامه داد: امسال سال مهمی است زیرا در بخش تحریم، دشمن از تمام ظرفیت‌ها در راستای ایجاد مانع برای توسعه کشور بهره برده و از نظر فرهنگی و معیشتی نیز مردم در وضعیت سختی قرار دارند و از این رو همه ما موظف به برداشتن قدم‌های مهمی هستیم.

استاندار قزوین ابراز کرد: تمام سازمان‌ها در راستای تحقق منافع عمومی جامعه شکل گرفته‌اند و حتما باید مدیران در تصمیم گیری‌ها منافع عام را در نظر بگیرند.

وی افزود: قدم‌های ما باید در راستای توسعه پایدار کشور باشد و لازم است دستگاه‌ها و بانک‌ها این موضوع را مد نظر قرار داشته باشند، در واقع باید تصمیم مدیران بانک‌ها عالمانه و براساس منافع عمومی باشد زیرا صرف توجه به ذی نفعان خاص، ما را با مشکل مواجه می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: برخی بانک‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند که تجلیل و تکریم از آن‌ها ضرورت دارد، سایر بانک‌ها نیز باید سیاست‌های خود را تغییر دهند، توسعه امری اعتقادی و درونی است و با درنظر گرفتن منافع مردم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: باید از ابزار تنبیهی نیز بهره برد تا بانک‌ها سهم خود را در توسعه استان عملی کنند و منابع مردم را به صرف پرداخت سود محدود نکرده و از ظرفیت‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

جمالی پور گفت: بسیاری از تولیدات ما در تهران مصرف می‌شود، از این رو باید از منابع آن‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

وی افزود: پس از این به طور پیوسته مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد موفق مورد تقدیر قرار می‌گیرند تا انگیزه و رقابت ایجاد شود.

گفتنی است؛ در این جلسه نماینده بانک‌های مختلف عملکرد خود را در سال گذشته در زمینه پرداختی‌های مرتبط با بهین یاب مطرح کردند.

انتهای پیام

منبع خبر : صبح قزوین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.