×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دفاع احسان علیخانی از داور «عصر جدید»

به گزارش کافه خبر قزوین،احسان علیخانی که این مطلب را به انگیزه‌ی تبریک گفتن سالروز تولد ژاله صامتی، منتشر کرده، همچنین بابت حواشی ایجاد شده درباره‌ی صحبت این بازیگر از او عذرخواهی کرد.

مجری «عصر جدید» نوشت:

«ژاله خانم مهربان، بامعرفت و دلسوز، تولدت مبارک
من از شما معذرت میخوام که تعدادی، دلسوزی مادرانه شما برای بچه‌ها رو به اشتباه، بی‌رحمی شما برداشت کردن …
ما که یادمون نمیره نگرانی برای بچه‌ها از عصر جدید هم برایت مهم‌تر بود، ممنون که مثل همیشه، مادرانه صبوری کردی و مثل همیشه لبخند می‌زنی به همه. تولدتون مبارک
اینکه یه آدمی انقدر خودش باشه، بزرگ‌ترین هدیه به اطرافیانشه.
امیدوارم کار کردن با شما رو بقیه هم تجربه کنن و عین من، شما رو تحسین کنن.»

بر اساس این گزارش، در یکی از برنامه‌های اخیر «عصر جدید» که با اجرای احسان علیخانی در شب‌های نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه تلویزیون پخش می‌شود و امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایون‌فر و ژاله صامتی به عنوان داور در آن حضور دارند، ژاله صامتی که البته به‌عنوان بازیگر و نه متخصص حوزه زبان‌ها و گویش‌ها شناخته می‌شود، در واکنش به اجرای یکی از شرکت‌کنندگان این برنامه که در حوزه خوانندگی هنر خود را به نمایش گذاشت و برخی داوران اجرای او را بکر و ملهم از طبیعت توصیف کردند، در بخشی از حرف‌هایش گفت: «این‌جا اومدی یعنی تو اول باید شروع کنی کلاس بیان بری، لهجه‌ات فراموش بشه، بتونی حرف بزنی، باید کتاب بخونی، باید ادبیات بدونی، باید شعر بدونی. این شکلی نیست…»؛ ماجرایی که در مدت اخیر واکنش‌های متعددی را به دنبال داشته است. او البته به این جوان توصیه کرد که در زادگاه خود بماند و به شهرهای بزرگ نیاید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.