×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی بیمارستان صحرایی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،بیمارستان صحرایی قزوین با مشارکت ارتش جهت کمک به روند درمان و بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ روز سه شنبه با حضور مسئولان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان راه‌اندازی شد.

این بیمارستان دارای ۶۰ تخت است و امکانات و تجهیزات لازم را برای بستری بیماران کرونایی داراست.

این بیمارستان در محوطه بیمارستان ارتش (لشگر ۱۶ زرهی) فعال شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در آئین افتتاح و راه اندازی بیمارستان صحرایی قزوین اظهار کرد: شیوع کرونا سرعت پیدا کرده و در وضعیت قرمز قرار داریم و روز‌های سختی را تجربه می‌کنیم.

منوچهر حبیبی افزود: از آذر ماه پارسال تاکنون شرایطی مانند یک هفته اخیر را نداشته ایم و شاهد بیشترین میزان بستری بیماران در بیمارستان‌ها بوده ایم به طوری که احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها وجود دارد از این جهت به فکر راه اندازی بیمارستان صحرایی افتادیم.

این مسئول بیان کرد: تا زمان تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جامعه تنها راه مقابله و پیشگیری از کرونا رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کادر درمان از زمان شیوع کرونا تاکنون گفت: نیرو‌های جهادی و بسیجی نیز در طرح شهید سلیمانی کمک خوبی به پیشگیری و درمان بیماران داشته اند که لازم است از این قشر‌ها قدردانی ویژه کنیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: بیمارستان ارتش نیز با ۳۲ تخت پیش از راه اندازی بیمارستان صحرایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گرفته بود تا از ظرفیت آن برای بستری و درمان بیماران کرونایی استفاده شود.

به گفته این مسئول،تلاش داریم تا از ظرفیت بیمارستان صحرایی برای خدمات دهی به بیماران در حال ترخیص استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.