×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رضایت ۸۳ درصدی قزوینی‌ها از عملکرد پلیس ۱۱۰

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: نیروی انتظامی با گستره‌ای از وظایف متعدد و متنوع، مسئولیت خطیر ارتقای امنیت در جامعه را برعهده دارد و لازمه بهبود مستمر امنیت اجتماعی بازخوردگیری مناسب و تنظیم یا تغییر راهبرد به اقتضای شرایط است.

ردار مهدی حاجیان افزود: بنابر اهمیت مسئله، افزایش پویایی و تحرک مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت که اداره برآورد معاونت اجتماعی ضمن اجرای یک پژوهش میدانی در این زمینه و بر اساس بازخورد گیری از شهروندان، با احصاء نقاط قوت و ضعف فرایندهای موجود تحلیل جامعی را ارائه داده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بر اساس مطالعه انجام شده نگاه مثبت و اعتماد شهروندان به پلیس افزایش ملموسی داشته است بیان کرد: برابر نظرسنجی انجام شده ۸۳ درصد از شهروندان نسبت به عملکرد پلیس در این حوزه ابراز رضایت کرده‌اند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی تصریح کرد: در این مطالعه که ابعاد مختلف عملکردی مرکز ۱۱۰ را مورد رصد و ارزیابی قرار داده ارتقای امتیاز شاخص‌های سرعت عمل، هوشمندی و تجربه مأموران، نحوه پاسخگویی اپراتور، نحوه اجرای مأموریت و اخذ بازخورد مناسب با ارتقای نمره نسبت به ارزیابی‌های انجام شده در سنوات قبل حاکی از توفیق پلیس در این زمینه هستند.

حاجیان در پایان با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر و مستمر پلیس برای بهبود عملکرد خود، افزود: امید است با افزایش مشارکت شهروندان با پلیس و ایفای نقش و قدرالسهم آنان در برقراری امنیت اجتماعی و رعایت هرچه بیشتر قوانین و هنجارهای امنیت اجتماعی، استان قزوین به الگوی برتری در این زمینه تبدیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.