×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،به مناسبت هفته قوه قضائیه صبح یکشنبه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین،در این مراسم با تاکید بر تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به وجود شهدای شاخص و همچنین سه هزار شهید پر افتخار نبود چنین مجموعه فرهنگی قابل قبول نیست این در حالی است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه امیر سرتیپ دوم بهنام پیری منابع مالی برای ساخت فاز نخست این پروژه بزرگ جذب شده است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: شهدا حق بزرگی بر انقلاب دارند و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون صدها هزار ایثارگر و رزمنده است و هیچ کس حق ندارد جانفشانی این عزیزان را پایمال کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین به عنوان سمبل و نمادی در جهت به معرض نشان دادن دلاور مردی‌های رزمندگانی است که سال‌ها با جان خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا از میهن و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند مکانی مقدس جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید انقلاب باشد که بدانند برای ذره ذره این خاک چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته است.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان در موضوع روند ساخت این مرکز فرهنگی و همچنین همکاری بی شائبه و اثر بخش مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: با توافق نامه‌ای که با حضور استاندار قزوین و مسئولین ذیربط صورت گرفت، مقرر شد با توجه فروش زمینی که توسط اداره کل راه و شهرسازی در اختیار این اداره کل قرار داده است، شهرداری قزوین به عنوان کارفرما فاز نخست این پروژه مهم فرهنگی را در دهه فجر سالجاری به بهره برداری برساند.

گفتنی است،در آخرین بازدید که توسط استاندار قزوین از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس صورت گرفت، دکتر جمالی پور به کلیه ارگان‌ها و سازمانهای دولتی دستور داد تا در اجرای این طرح مهم فرهنگی نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.