×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی و اکران مستند «ایکسونامی» توسط حوزه هنری قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس حوزه هنری قزوین ضمن اشاره به زمان اکران مستند ایکسونامی، گفت: سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۱ همزمان با رونمایی مجازی مستند «ایکسونامی۳؛دیوارکش» در کشور، اکران فیزیکی آن نیز برای اولین بار در کشور در سینما بهمن حوزه هنری استان قزوین انجام خواهد گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری قزوین، محمد رضا امامقلی اظهار کرد: ظرفیت سینما بهمن ۲۰۰ نفر است که با توجه به محدودیت‌های کرونایی به ۱۰۰ نفر کاهش خواهیم داد. البته در صورت استقبال مردم، امکان استفاده از سالن شماره ۲ (حافظ) حوزه نیز فراهم است.

رئیس حوزه هنری قزوین افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به دایرکت اینستاگرام حوزه هنری art.qazvin علاوه بر رزرو صندلی از کد تخفیف ۵۰ درصدی اسنپ جهت رفت و برگشت استفاده کنند.

وی بیان کرد: مستند «ایکسونامی ۳ ؛ دیوارکش»، در ادامه مجموعه مستندهای «ایکسونامی» با موضوع زیست جنسی است، در این قسمت سازندگان این مجموعه، سراغ نقطه تلاقی این موضوع بحث‌برانگیز با یک موضوع جنجالی دیگر رفته‌اند که از قدیم چالش اجتماعی جامعه ما بوده و هست؛ یعنی بحث ارتباط امر جنسی و سیاست. در این مستند چهره‌هایی از جمله ابوالحسن بنی صدر، فائزه هاشمی، محمدرضا خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.