×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سارق باغ ویلاهای قزوین در دام پلیس

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین انتظامی استان قزوین در این باره اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از باغ ویلاها در شهرک هفت‌سنگان شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس قزوین، وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند یک سارق را در شهر قزوین شناسایی و به مقر انتظامی منتقل کنند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های مأموران به ۲۰ فقره سرقت از باغ ویلاها با همدستی یک تن از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ داود عبدالمالکی بیان کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی، در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند به شهروندان توصیه کرد: خالی گذاشتن اماکن خصوصی بدون رعایت اصول ایمنی، زمینه را برای سرقت فراهم می‌کند که می‌طلبد به‌منظور ناکام گذاشتن سارقان، مردم استفاده از تجهیزات ایمنی را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به آن توجه کافی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.