×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرنوشت «عصر جدید» چه می شود؟

به گزارش کافه خبر قزوین،پیشتر وعده داده شده بود که ادامه برنامه عصر جدید آبان ماه به تلویزیون بازمی گردد، اما بحران کرونا در کشور مانع تحقق این امر شد.

شامگاه سه شنبه ـ ۱۱ آذر ماه ـ احسان علیخانی و چهار داور مسابقه «عصر جدید» ـ امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیم نژاد و بشیر حسینی ـ برای ساعاتی در برنامه ای زنده در فضای مجازی حاضر شدند، تا از دلایل توقف برنامه بگویند.

مجری عصر جدید در بخشی از صحبتهایش با تاکید بر مظلومیت و دشواری های کادر درمان در بحران کرونا به این مساله اشاره کرد که متاسفانه برخی هنوز کرونا را باور ندارند!

در بخشی از این ارتباط زنده در فضای مجازی، همچنین به تعداد عوامل سازنده برنامه «عصر جدید» اشاره شد و اینکه در حداقل نفرات، به ۲۰۰ نفر عوامل برای ساخت این برنامه نیاز بود که در شرایط بحران کرونا، حضور این تعداد در کنار هم ممکن نیست. ضمن اینکه ۹۰ درصد از شرکت کننده های عصر جدید از شهرهای دیگر می آمدند و در گروه های پرتعدادی هم شرکت می کردند که همین مساله ریسک ابتلاء را بالا می برد.

همچنین از تولید و پخش یک برنامه بدون حضور شرکت کنندگان در قالب کلاکت‌های تولیدی خبر داده شد که احتمالا از هفته آینده ضبط آن آغاز می شود. 

علیخانی ساخت ادامه عصر جدید را در صورت بهبود شرایط کرونا در کشور دی ماه پیش بینی کرد و در عین حال توضیح داد که اگر شرایط مهیا نباشد در بهمن یا اسفند ماه ضبط اصلی اتفاق می افتد تا بتوانند فینال را نوروز ارائه دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.