×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی عامل اخاذی از دختران جوان قزوینی

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس پلیس فتا استان قزوین اظهار کرد: برابر اظهارات فرد شاکی، شخصی ناشناس در اینستاگرام با ادعای اینکه از وی تصاویر خصوصی و بدون حجاب در اختیار دارد، درخواست مبلغ ۳ میلیون تومان وجه نقد کرده بود.

سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: به گفته فرد شاکی، تصاویر خصوصی وی تنها در اختیار خواستگار سابقش بوده است  که بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده‌اند و در حال حاضر هیچ ارتباطی با هم ندارند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از شناسایی و دستگیری متهم و بررسی‌های تکمیلی دریافتند آی‌دی فرد مجرم که شاکی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی کرده است  به متهم دستگیر شده تعلق ندارد و با گوشی متهم ایجاد نشده است، ولی با پیگیری‌های ویژه کارشناسان پلیس فتا در نهایت فرد مجرم نیز که از دوستان متهم دستگیر شده بود شناسایی و با هماهنگی‌های مراجع قضایی دستگیر شد.

این مسئول توصیه کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و بخصوص بانوان برای نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند، زیرا ممکن است در آینده مورد سوءاستفاده واقع شود.

فرهودی بیان کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.