×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری‌های استان قزوین باید هزینه‌های درمانی معتادان متجاهر را پرداخت کنند

به گزارش کافه خبر قزوین،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان، با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات موثری برای توسعه مراکز درمان و افزایش ظرفیت مراکز در سطح استان انجام شده و باید دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری‌ها با تخصیص اعتبار، همکاری‌های لازم را برای حفظ و نگهداری این مراکز داشته باشند.

علی رحمانی اظهار کرد: موفقیت در مبارزه با موادمخدر مستلزم همراهی و همکاری مجدانه همه دستگاه‌های عضو شورا است و بی توجهی به ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه موجب تاخیر در رسیدن به نتایج مورد نظر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به مساعدت و همکاری‌های صورت گرفته دبیرخانه شورا با سازمان‌های مردم نهاد با امضای تفاهمنامه همکاری خاطرنشان کرد: می‌توان با استفاده از این ظرفیت، اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه را در محلات آلوده استان در دستور کار قرار داد.

رحمانی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز جمعیت احیای انسانی “کنگره ۶۰” در شهر تاکستان، تأکید کرد: حمایت دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف این سازمان مردمی ضروری است تا پاکی مددجویان آن از مصرف موادمخدر تداوم یابد.

استان قزوین ۲۸شهرداری دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.