×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری الوند موظف به تعیین وضعیت روستای نصرت آباد است

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: حفظ حقوق بیت المال و مقررات قانونی ایجاب می‌کند سهم اوقاف در نقاط مختلف شهری و روستایی طبق مقررات تحویل شود.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: در اراضی که اوقاف سند مفروزی دارد باید از متصرفین رفع تصرف شود و در اراضی که بدون معارض در تصرف اوقاف است نسبت به اخذ سند مفروزی از طریق اداره کل ثبت و اسناد اقدام شود.

این مقام ارشد قضایی بیان کرد: باید نسبت به اراضی مشاعی در محدوده روستا کارگروهی با عضویت اداره اوقاف، بنیاد مسکن و سایر ادارات مرتبط تشکیل شود تا آنچه سهم مفروزی مردم و اوقاف است بر اساس توافق، اقدام و آن چه مورد اختلاف است در جلسه آتی پس از ارائه گزارش تصمیم گرفته شود.

وی در خصوص تغییر کاربری اراضی روستای نصرت آباد تصریح کرد: وضعیت این روستا باید مشخص شده و از ادامه ساخت و سازها در این محدوده جلوگیری شود و شش نقطه که اهالی برای تغییر کاربری درخواست داده‌اند در اختیار شهرداری الوند قرار گیرد و در کنار آن با افرادی که زمین را بر خلاف مقررات قانونی تفکیک کرده و فروخته‌اند برخورد قانونی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.