×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور ۵۳ فقره پروانه استاندارد اجباری در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل استاندارد استان قزوین در این باره اظهار کرد: سال گذشته برای ۳۳ کالای تولیدی در کارخانجات استان پروانه کاربرد نشان استاندارد تمدید و ۵۳ پروانه جدید نیز صادر شد.

سیروس صارمی افزود: صنایع و واحد‌های تولیدی پیش از تولید کالا‌هایی که مشمول پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری هستند باید فرایند‌های فنی، اداری و قانونی را طی و از سازمان ملی استاندارد یا ادارات کل تابعه استانی پروانه دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه پروانه‌های کاربرد نشان استاندارد اجباری در بازه زمانی مشخص برای کالا‌های تولیدی صادر می‌شوند و پس از گذشت زمان مقرر نیاز به تمدید دارند، افزود: اگر واحد‌های تولیدی مربوطه در زمان مقرر برای تمدید نشان مراجعه نکنند، پروانه آن‌ها باطل می‌شود.

صارمی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد با استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی خود و همچنین آزمایشگاه‌های همکار برای انواع کالا‌های تولیدی از محصولات شیمیایی و فلزی، سلولزی و لوازم خانگی گرفته تا مواد غذایی استاندارد تدوین می‌کند و واحد‌های تولیدی ملزم هستند تا این استاندارد‌ها را در تولیدات خود لحاظ کنند.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: تولید محصولاتی که مشمول استاندارد اجباری هستند بدون اخذ پروانه کاربرد نشان تخلف است و پیگرد قانونی به همراه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.