×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم تشکیل کار گروه برای رفع موانع فرزند خواندگی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،ریئس کل دادگستری استان قزوین و مسئولان قضائی استان قزوین صبح شنبه با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی قزوین، از نزدیک با مسئولان بهزیستی و پرسنل مرکز دیدار و نحوه رسیدگی به کودکان حاضر در مرکز بررسی کردند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی بر مهم برشمردن فعالیت‌های این ارگان دولتی گفت: ما به عنوان خدمت گذار سعی داریم با تمام توان در امر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه کوشا باشیم و این روحیه را بین همکاران خود تقویت کنیم.

این مقام ارشد قضائی استان گفت: خدمت رسانی و توجه به این کودکان و نوجوانان یک وظیفه همگانی است و همگان می‌بایست رسیدگی و توجه به این اشخاص را جز یکی از وظایف اصلی خود قرار دهند زیرا که همه مردم در قبال آنان و جامعه مسئول هستند.

قدرتی بیان کرد: لازم است هرچه سریع‌تر کارگروهی با هدف بررسی رفع موانع فرزندخواندگی و تسهیل فرایند مذکور، کاهش مراقبت‌های غیر قانونی فرزندخواندگی، گسترش طرح‌های مختلف نظیر امین موقت بررسی مشکلات قانون موجود تشکیل شود تا به این ترتیب چالش‌ها و موانع موجود بر سر راه بهزیستی برطرف شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: کودکان و نوجوانان نیاز به توجه و مهر و محبت دارند و زمانی که یک خانواده‌ی نیازمند فرزند با تمام علاقه‌ی خود به دنبال فرزند هستند، می‌توان گفت تمام نیازهای احساسی آن کودک در چنین خانواده‌ای تأمین می‌شود همچنین کودکانی که به هر دلیلی دارای والدینی هستند که ممکن است باعث بروز خطراتی برای فرزند شوند، مانند زمانی که پدر و مادر دچار اعتیاد بوده و طفل هم در معرض این معضل قرار دارد، می‌توانند از این خطر رهایی یافته و در یک خانواده‌ی مورد اطمینان مراحل رشد و تعالی روحی و جسمانی خود را سپری نماید و آماده ایفا نقش و خدمت در جامعه باشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.