×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین رو به افزایش است

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: رعایت نکردن مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در استان قزوین باعث شده تا تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا افزایش یابد.

منوچهر حبیبی افزود: متاسفانه رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی در  روزهای اخیر باعث شده تا روند فوتی‌های ناشی از کرونا در استان قزوین افزایش یابد.

وی، تنهار راهکار کاهش بیماری و تلفات ناشی از این آنرا را رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه عنوان و اظهار کرد: استفاده از ماسک در محافل گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها راهکار مقابله با این بیماری مهلک است.

حبیبی با بیان اینکه استان قزوین در خصوص کرونا متاثر از اتفاقات استان‌های همجوار خواهد بود، گفت: درحالی که استان‌های زنجان و البرز در حالت هشدار این بیماری قرار گرفته‌ و بازارهای خودشان را به مدت یک هفته تعطیل کرده‌اند، ممکن است در استان قزوین نیز چنین محدودیت هایی اعمال شود.

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین تاکید کرد: متاسفانه مدل رفت و آمد شهروندان قزوین در بازار و اماکن تجاری و حتی دید و بازدیدهای اقوام نگران کننده است و باید در این خصوص اهتمام بیشتری لحاظ شود.

این مسؤل خاطرنشان کرد: از شهروندان قزوین تقاضا داریم که مجالس عروسی و ترحیم را در این شرایط با هدف حفظ سلامت خود و عزیزانشان برگزار نکرده و در صورت ضرورت با تعداد محدود برگزار کنند و تا جای ممکن از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رفتار کرونا تغییر پیدا کرده است، یادآور شد: بیماری کرونا هنوز دارو و درمان قطعی ندارد و جدیدا با تغییر سن مبتلایان برای همه گروه‌های سنی تهدیدآمیز محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.