×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست صلح خوانی جوانان بشردوست 10 استان در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهارکرد: از آنجا که کتابخوانی و نقد و تحلیل موضوعات مختلف در حوزه بشردوستی از جمله فعالیت های دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی است، این دبیرخانه در پی برگزاری نشست های استانی کتابخوانی، این بار با حضور  سفیران بشردوستی 10 استان این نشست را در سطح ملی برگزار کرد.

حسن آصفی افزود: برگزاری نشست های کتابخوانی دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی به عنوان حرکتی مؤثر در ترویج کتابخوانی است و امیدواریم با مشارکت و همراهی همه و به خصوص اعضای جوانان بتوانیم برای ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گام های مؤثری برداریم .

این مسئول بیان کرد: تأثیر کتاب به عنوان یکی از مؤلفه های مهم در ترویج فرهنگ بشردوستی و انسان دوستی، رشد و تعالی تمام افراد جامعه به ویژه جوانان بر همگان آشکار است و بر همه واجب بوده  تا در جهت افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در دوران سخت کرونایی تلاش کنیم.

در ادامه این نشست نادر میرزایی مسئول، دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی عنوان کرد: طرح موضوع صلح و رفتارهای مهربانانه در سطح جوامع بشری حائز اهمیت است این حرکت جهت جلب نظر جوانان به این موضوع می تواند مؤثر باشد.

آصفی ضمن قدردانی از حضور سفیران حاضر در این نشست مجازی، افزود: کتابخوانی از جمله روش های تأثیرگذار برای ارتقاء آگاهی جامعه به ویژه جوانان می باشد و امیدوارم این برنامه های خلاقانه که در دستور کار دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی است ادامه دار بوده و شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان بشردوست باشیم.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این نشست به صورت مجازی و درفضای اسکای روم برگزار شد و بخش هایی از کتاب صلح گرایی نوشته اندروفیالا به ترجمه مریم هاشمیان توسط یکایک سفیران بشردوست، قرائت شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.