×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماز جمعه این هفته در قزوین برگزار می‌شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نماز جمعه قزوین که در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا، شرایطی در قزوین به گونه‌ای است که با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: خداوند در سوره جمعه فرموده وقتی برای نماز جمعه فراخوانده می‌شوید، به سمت آن شتاب کنید و با اهتمام خاصی به استقبال آن بروید و امروز که با دستورالعمل ستاد ملی کرونا این فضا فراهم شده است ان‌شاءالله همه با جدیت به استقبال و برگزاری باشکوه نماز خواهیم رفت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما از نظر اطلاع‌رسانی، آگاهی و بسترسازی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در این شرایط تلاش ویژه داشته باشند تا با رعایت همه ضوابط و جوانب نماز جمعه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: برپایی نماز جمعه همان بزرگ دیدن شعائر الهی است و همه بسیج شده‌ایم تا این فریضه مهم دینی پس از چند ماه عدم برگزاری، باشکوه برگزار شود.

نماز جمعه قزوین از زمان آغاز بیماری کرونا و پیش از ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شد. نماز جمعه قزوین جزو نخستین نماز جمعه‌هایی بود که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم با نظر آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تعطیل شد.

گفتنی است،هفته گذشته طی جلسه‌ای که با حضور اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد و با نظر اعضای این ستاد مبنی بر اینکه شرایط برای برپایی نماز جمعه در قزوین فراهم شده است، مقرر شد تا نماز جمعه قزوین از نخستین جمعه تیرماه با رعایت اصول بهداشتی برگزار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.