×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وظیفه رسانه واکاوی، آسیب شناسی و حرکت به سمت اولویت‌های جامعه است/جامعه بیش از هر زمان دیگری به رسانه نیاز دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین که بصورت ویدئوکفرانسی برگزار شد اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای فرصت خوبی برای واکاری کارکرد رسانه‌ها در محیط و بستری که برای فعالیت رسانه فراهم شده و انتظار از جشنواره، افزایش مهارت در رسانه و شناخت دنیای جدید رسانه است.

محمد خدادی افزود: فضای مجازی امروز رقیب رسانه‌ها نیست بلکه شریک رسانه است و فضای مجازی قدرت بی بدیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

این مقام مسئول بیان کرد: قزوین یکی از استان‌های بسیار تاریخی، قدیمی و موثر رسانه‌ای بوده و روزنامه نگاران زیادی در این استان فعالیت می‌کنند و جامعه رسانه‌ای در قزوین بسیار پویا است، البته همچنان با جایگاه اصلی خود فاصله دارد.

خدادی افزود: باید با هم افزایی و ایجاد تولیدات مورد نیاز مخاطبان و تولید فرآورده، رسانه را به جایگاه اصلی خود برسانیم تا بدین وسیله بتوان در دنیای جدید نقش و سهم خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: اخلاق در رسانه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و دغدغه نخست خبرنگاران باید نهادینه کردن اخلاق در درون خود باشد تا بتواند محتوای لازم را به جامعه ارایه بدهند.

خدادی با اشاره به اینکه انصاف و صحت در اطلاعات بسیار اهمیت دارد و باید کار پوششی در رسانه کنار گذاشته و کار سوژه‌ای جایگزین شود، اظهار داشت: وظیفه رسانه واکاوی، آسیب شناسی و حرکت به سمت اولویت‌های جامعه است و باید به گونه‌ای نقد کنیم که خروجی آن انتقام نباشد و با راهکار همراه باشد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری به رسانه نیاز دارد که باید در بستر همدلی، هم افزایی و اخلاق در این مسیر برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.