×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلمب یک تالار پذیرایی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قزوین،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در قزوین و بازگشایی مشروط تالارهای پذیرایی، هشدارهای لازم به مدیران تالارها در خصوص کسب مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده بود.


محمد حسن ارداقیان اظهار کرد:هم اینک شهرهای قزوین و تاکستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و این مساله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در سطح استان ضروری کرده است.

وی اضافه کرد: طبق مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز گذشته برگزار شد برخی از محدودیت‌های مقابله با این بیماری مبنی بر تعطیلی برخی از رسته‌های شغلی سه و چهار در سطح سه شهرستان قزوین، بویین‌زهرا و تاکستان به مدت ۲ هفته اعمال می‌شود.  


به گفته این مسئول، با توجه به این مصوبه، فعالیت تمامی تالارها و هتل‌ها و برگزاری هرگونه مراسم ترحیم، جشن و عروسی ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز رسمی از مراجع مرتبط است.


وی اضافه کرد: همچنین تمامی پارک‌ها،  بوستان‌ها و آرامستان‌ها به همراه برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، مذهبی و همایش‌ها از چهارم مردادماه جاری به مدت ۲ هفته تعطیل است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.


این مسئول خواستار شد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در تجمعات و مکان‌های پرازدحام جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.