×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلیس امنیت اقتصادی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: مأموریت ناجا به وسعت پهنای کشوراست و این مأموریت‌ها به تعداد کالاها و محصولات موجود تعمیم داده می‌شود لذا بایستی نگاه راهبردی و کلان به مبارزه با قاچاق داشته باشیم که یک نگاه کاربردی و کارگشا باشد.

سردار مهدی حاجیان با اعلام اینکه پلیس امنیت اقتصادی استان تا پانزدهم تیر در قزوین راه‌اندازی خواهد شد، افزود: تعریف درستی از قاچاق وجود ندارد به همین جهت شاهد قاچاق کالای مختلف هستیم و چالش‌های زیادی داریم.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان تصریح کرد: نگاه ما باید استراتژیک و برنامه‌ها منسجم باشد در همین راستا ورود پلیس در این امر بسیار جدی بوده و یک ابزار نظارتی است و در همه بخش‌ها رصد کامل خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که با راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی مجوزهای ما نسبت به قبل گسترده‌تر شده و نظارت بر واردات و صادرات نیز خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: پلیس در بورس نیز نقش ایفا خواهد کرد وجهش مهمی در تولید و اقتصاد شکل خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه باید در همه کارگروه‌ها عضو شویم تا از قاچاق جلوگیری شود و به نقطه جهش تولید برسیم، گفت: اگر بتوانیم نقش خود را به‌درستی ایفا کنیم مطمئناً منویات مقام معظم رهبری تحقق می‌یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.