×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استان قزوین باید تمام کارگران را بدون در نظر گرفتن شرایط سنی واکسینه کند/ تا اواسط مهر ماه دانشگاه‌ها بازگشایی شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،وزیر بهداشت در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد کرونای استان که در ساعات  پایانی امروز یعنی پس از ساعت ۲۲ شامگاه پنجشنبه -۱۸ شهریور ماه – و در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد،اظهار کرد: کادر درمان یک و سال نیم است که با همه کاستی ها شبانه روز در حال تلاش هستند و این حرکت آنان ستودنی است.

به گفته بهرام عین الهی،تاکنون ۳۲ میلیون دز واکسن تزریق شده است و تا آخر شهریور ماه۵۰ میلیون دز واکسن وارد کشور خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه نگرانی در تامین واکسن وجود ندارد افزود:با ورود داوطلبانه سپاه به موضوع واکسیناسیون،این دغدغه مرتفع شده است.

عین اللهی با بیان اینکه قزوین استانی صنعتی است و باید مواردی مانند بهداشت کار و بهداشت حرفه‌ای در این استان مورد توجه قرار بگیرد خبر داد: استان قزوین باید تمام کارگران را بدون در نظر گرفتن شرایط سنی واکسینه کند چرا که کارگران افرادی هستند که در اقتصاد کشور موثر هستند و به صورت تجمعی فعالیت می کنند بنا بر در خواست استان، واکسن لازم برای این طیف در دستور کار قرارخواهد گرفت.

طرح قرنطینه هوشمند در کشور اجرا می‌شود

این مقام مسئول افزود: بعد از واکسیناسیون،” طرح قرنطینه هوشمند” در کشور اجرا می‌شود به این معنا که دیگر مردم با محدودیت روبرو نبوده ومی توانند با داشتن کارت واکسن، تردد داشته و از خدمات مختلف بهره مند شوند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه درمان هر بیمار کرونایی ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد افزود: باید در زمینه پیشگیری بیشتر تلاش کرد تا از تعداد مبتلایان و بستری ها در کشور کاسته شود.

وی با اشاره به آموزش مجازی تاکید کرد: آموزش مجازی در علوم پزشکی معنا ندارد بر همین مبنا شایسته است که تا اواسط مهر ماه دانشگاه‌ها بازگشایی شوند و آموزش ها به صورت ترکیبی مجازی و حضوری صورت بگیرد.

عین اللهی در ادامه از تصویب پرداخت معوقات کادر پزشکی در ستاد ملی کرونا خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.