×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک ۵۰ میلیارد ریالی قزوینی ها به طرح نذر و قربانی

به گزارش کافه خبر قزوین،فرزاد فرهادی روز سه شنبه در شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد:  طرح نذر و قربانی در سال جاری نیز برگزار شد و مثل همیشه مردم نیکوکار استان قزوین در این طرح نیز مشارکت قابل تقدیری داشتند.

ویافزود:: در قالب این طرح تعدادی از مردم نیکوکاری که توانایی داتشند به تناسب توان مالی گوسفند خریداری و گوشت آن را بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بخشی از مردم نیز که توانایی خرید یک گوسفند را نداشتند نیز با اهدای مبلغی برای خرید جمعی دام برای اهدای گوشت نذری مشارکت کردند.

این مسئول اعلام کرد: در مجموع مردم استان قزوین تاکنون پنج میلیارد تومان در طرح نذر و قربانی مشارکت کرده اند که گوشت نذری اهدایی به سرعت میان نیازمندان توزیع شده است.

فرهادی عنوان کرد: کار کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و ما به طور مرتب و مستمر آماده دریافت هر نوع کمک از سوی مردم نیکوکار و تحویل آن به نیازمندان براساس نیت آنان هستیم.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: علاوه بر این روش ها، امکان کمک غیرحضوری از طریق کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* نیز فراهم است که در این روش نیازی به اینترنت نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.