×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک ۵.۵ میلیارد تومانی قزوینی ها به نیازمندان در عید قربان

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن عید قربان اظهار کرد: سال گذشته ۵۶۰ هزار تومان برای خانواده‌های بالای ۵ نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد واریز شد.

مهر علی حق گویان در خصوص خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان گفت: ۳۲ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:۵۰ جهیزیه بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در سالجاری به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

به گفته وی، ۲/۵ میلیارد تومان نیز اعتبار برای خرید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای افراد تحت پوشش اختصاص داده شد.

این مسئول همچنین از احداث و تعمیر ۱۸۳۰ مورد مسکن و ارائه ۸۶۶ مورد وام قرض الحسنه در حوزه مسکن خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیان کرد: ۸ هزار و ۵۶۹ مورد اشتغال مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد انجام شده است.

حق گویان با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی تصریح کرد: محل مشخصی به منظور انجام قربانی در شهرستان قزوین با عنوان قربانگاه دشت بره در نظر گرفته شده است ضمن اینکه یکصد و هجده مرکز به منظور جمع آوری قربانی مردم اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اعلام کرد: در سال گذشته چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد در عید قربان جمع آوری شده که به خانواده تحویل داده شده است و امسال پیش بینی می شود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شود و به خانواده های نیازمند تقدیم شود.

این مسئول با اشاره اعتبارات حوزه اشتغال بیان کرد: امسال ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال اختصاص یافته است و با توجه به بالا بودن این اعتبار کمیته امداد برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا در نظر گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.