×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گشت ویژه نظارت بر خرید گندم در استان قزوین راه اندازی شد

 به گزارش کافه خبر قزوین،معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این باره اظهار کرد: این طرح در راستای صیانت از عملیات برداشت و خرید تضمینی گندم اجرا می‌شود.

مجید اسماعیلی یادآور شد: هم اکنون ۴۰ تیم متشکل از کشت‌های سیار در مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها و دهستان‌ها، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، معاونت و مدیریت‌های این سازمان بر روند خرید گندم نظارت دارند.

وی بیان کرد: برداشت گندم از مزارع کشاورزی استان از ۲۵ خرداد ماه سال جاری از مزارع کشاورزی استان آغاز شده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال زراعی جاری ۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم آبی و دیم رفته که پیش بینی می‌شود؛ از این میزان سطح زیر کشت ۳۵۰ هزار تن گندم برداشت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: برنامه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری ۲۲۰ هزار تن است.

اسماعیلی افزود: در حال حاضر ۲۱ مرکز خرید گندم در سطح استان برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان فعال هستند.

وی از کشاورزان استان خواست: پس از برداشت گندم در اسرع وقت نسبت به تحویل گندم تولیدی مازاد بر مصرف خود به مراکز خرید تضمینی این محصول در سطح استان اقدام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: خروج گندم از تمام مبادی استان ممنوع می‌باشد و کشاورزان در صورت مشاهده می‌توانند مراتب را به سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و نیروی انتظامی گزارش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.