×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گلایه پر سر و صدا بازیگر پاورچین از مهران مدیری/بازیگری که فیلم بازی نکند،زنده به گور می شود

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به حواشی های اخیر، در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: برای من کامنت گذاشتند و می گذارند که تو را مهران مدیری سحر زکریا کرد اما ده سال قبل همکاری با آقای مدیری،بازیگر بودم.

وی افزود: خانم‌هایی که با آقای مدیری کار کردند سرنوشتشان چه شد؟ از نظر مالی که هیچ، می‌دانید از نظر روحی، پنج سال خانه نشینی چه بلایی سرمان آورد و با مرور زمان تا چه اندازه افسرده و حتی تا اوج زنده به گوری پیش برد.

این هنرمند کشورمان با بیان اینکه، انتخاب بازیگر بر اساس فالور و تیک آبی است تصریح کرد: ما اگر سر مزار همکاران خود هم برویم و تسلیت بگوییم بیشتر در جهت نشان دادن خودمان و بزرگنمایی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: در حال حاضر تهیه کننده ها بیشتر سراغ بازیگرانی می روند که تجربه اول آنهاست تا دستمزد کمتری پرداخت کنند و در اینجاست که در حق بازیگران توانمند تر و پیشکسوت تر تضییع می شود.

سحر زکریا با بیان اینکه عرصه فیلم و سریال دچار باند بازی شدیدی است تصریح کرد: در این روزها که بازیگران باید پشت هم باشند در مقابل هم قرار می گیرند و ورود مافیا هم بیشتر به این موضوع دامن می زند.

وی معتقد است که در حال حاضر سینما و تلویزیون کشور دست مافیاست به همین دلیل عده ای بیکار و برخی دیگر پر کار می شوند.

به گزارش کافه خبر قزوین،بهنوش بختیاری از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون نیز، در دفاع از مهران مدیری در اینستاگرام خود واکنش هایی نیز به سحر زکریا نشان داده است ولی شخص مهران مدیری، تا این لحظه فقط سکوت اختیار کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.