×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش کافه خبر قزوین، علی دهباشی پور با اعلام این خبر افزود: موضوع پایین بودن امتیاز استانداری و زیرمجموعه‌های تابعه در حوزه معلولان سبب شد که حتی وزیر کشور از طریق معاونت عمرانی علت را جویا شود. وی اضافه کرد: دلیل پایین بودن امتیاز استانداری در حوزه مناسب سازی، کم کاری دستگاه‌های تابعه این سازمان تا پایان سال ۱۴۰۲ بود، چراکه برابر قانون باید فرمانداری‌ها در یک مهلت زمانی خواسته شده به رفع نقص اقدام می‌کردند ...

به گزارش کافه خبر قزوین؛در آئین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ به میزبانی شهرستان خرم آباد، از هنرمندان برگزیده استان‌های کردستان، ایلام، همدان، خوزستان و لرستان و قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد. در این میان «لیلا روغنگیر قزوینی» هنرمند قزوینی با کسب رتبه اول در بخش نمایشنامه نویسی در دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ لوح تقدیر خود را از امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان ...

به گزارش کافه خبر قزوین؛ چندی پیش موضوع برگزاری خانه مطبوعات از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات قزوین مورد توجه قرار گرفت این موضوع در حالی پیش رفت که بین متولیان این امر حتی اختلافاتی پیش آمد و رسانه ای هم شد. روزنامه ولایت قزوین در تاریخ دهم شهریور ماه این موضوع را بررسی کرد آنچه در روزنامه ولایت قزوین آمده این است که رئیس خانه مطبوعات گفته مسئولان برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات همکاری نکردند و معاون ...

چرا ۹شهریور روز قزوین نیست؟
01 سپتامبر 2024

البته اگر چه طی سالهای اخیر برنامه های بزرگداشت این روز رو به افول رفته و در حد برپایی شوهای تبلیغاتی و بی محتوا بوده و بعضا هم به بهانه های مختلف در روزهایی غیر از روز مصوبه انجام شده و امسال نیز.

کنسرت نمایش «غلامان قمر» در قزوین به روی صحنه رفت
01 سپتامبر 2024

کارگردان کنسرت نمایش «غلامان قمر» گفت: این نمایش یک روضه هنری است که برای اولین بار با شکلی متفاوت در استان قزوین به نمایش در خواهد آمد.

فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» منتشر شد
01 سپتامبر 2024

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی«ایثار» خبر داد.

دادگاه شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» علنی برگزار می‌شود
01 سپتامبر 2024

رئیس کل دادگستری قزوین از برگزاری دادگاه علنی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» با حضور شکات در مرکز استان خبر داد.

پشت پرده عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان قزوین
01 سپتامبر 2024

رئیس خانه مطبوعات استان: مسئولان برای برگزاری نمایشگاه رسانه همکاری نکردند مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان: برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات آمادگی داشتیم؛ عزم جدی نبود

موزه خوشنویسی در هفته قزوین راه اندازی شود/ لیست اموال بدون قرارداد واگذار شده شهرداری ارایه شود
30 آگوست 2024

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین باید فهرست اماکنی که بدون قرارداد در اختیار برخی از افراد و مجموعه‌ها قرار گرفته را به شورا ارائه کند.

بزودی؛ مسیر خیابان پیغمبریه بازگشایی خواهد شد
29 آگوست 2024

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی سازه الحاقی حرم چهار انبیا به پایان رسیده است و مسیر خیابان پیغمبریه بزودی بازگشایی خواهد شد.

قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا
28 آگوست 2024

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از محکومیت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریالی قاچاقچی فراورده های نفتی خبر داد.

اجرای دهها برنامه متنوع و جذاب فرهنگی و هنری به مناسبت هفته فرهنگی قزوین
28 آگوست 2024

شهردار قزوین گفت: به مناسبت هفته فرهنگی قزوین، دهها برنامه متنوع و جذاب از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان زیباسازی و سایر حوزه های شهرداری قزوین اجرا می شود.

یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین برگزار می‌شود
28 آگوست 2024

همزمان با سالروز شهادت رئیس‌جمهور شهید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: محمدعلی رجایی و نخست‌وزیر شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر، یادواره شهدای دولت و شهریور ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.