×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
1900 کیلو گوشت سفید و قرمز در قزوین معدوم شد

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در این باره اظهار کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در بازرسی از یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی ۳۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف را کشف و معدوم کردند.

مهدی جلوخانی تصریح کرد: حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی می‌بایست توسط خودروهای سردخانه دار انجام شود که در همین راستا یک دستگاه خودرو فاقد سردخانه حامل ۵۸ کیلوگرم گوشت بوقلمون توسط بازرسان دامپزشکی توقیف و از محموله مورد نظر نمونه برداری شد تا پس از مشخص شدن نتایج آزمایش‌های مربوطه در خصوص محموله مذکور تصمیم گیری به عمل آید.

جلوخانی همچنین از کشف یک هزار و ۵۱۳ کیلو گرم مرغ منجمد تاریخ گذشته در یکی از واحدهای بسته بندی فرآورده‌های خام دامی خبر داد که پس از انجام آزمایش‌های مربوطه این محموله غیر قابل مصرف تشخیص داده و از چرخه مصرف حذف شد.

وی خواستار شد: در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی «گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ و…» پس از دقت نظر به شرایط ارگانولپتیکی «ظاهری» به تاریخ تولید و انقضا محصول دقت کرده و پس از اطمینان از شرایط مناسب نگهداری فرآورده‌ها خرید خود را انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.