×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از هرگونه اقدام اجرایی بر روی چک‌ها خودداری شود/تغییر ساعت منع تردد شبانه در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: فرهنگیان مشمول واکسن کرونا از طریق درمانگاه فرهنگیان، والدین و همسران شهدا از طریق درمانگاه بنیاد شهید، تأمین اجتماعی، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه از طریق درمانگاه خودشان اقدام کنند و نوبت دریافت واکسن مابقی افراد، از طریق درمانگاه‌های استان قزوین اعلام می‌شود.

منوچهر حبیبی افزود: در راستای حمایت از کسبه و اصناف، بانک‌ها تا ۱۰ روز آینده از هرگونه اقدام اجرایی بروی چک‌ها خودداری کنند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت : از ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۵ هزار بازدید از اصناف استان انجام و ۳۶۵ مورد متخلف، پلمپ شده است.

وی افزود: اصناف ۳۶۹ مورد بازدید و تنها ۵ مورد پلمپ داشته اند که این موضوع نشان می‌دهد .نظارت‌ها بر روی اصناف جدی نیست.

حبیبی با بیان اینکه بعد از لیالی قدر، محدودیت‌های تردد از ساعت ۹ شب اعمال خواهد شد، تأکید کرد: هرخودرویی که به ممنوعیت تردد‌های شبانه بی توجهی کند به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با تأکید بر اینکه پذیرش میهمان خارجی در استان منوط به تأیید دانشگاه علوم پزشکی است، گفت : پذیرش اتباع هندی، پاکستانی، افغانی و آفریقایی در استان قزوین ممنوع است و شهرک‌های صنعتی استان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.