×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پاسخ یک مسئول به حاشیه‌های تزریق واکسن پاکبانان به مدیران شهرداری قزوین/ تنها پاکبان‌ها،نیروهای تغسیل و تدفین واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

‍ ‍
به گزارش
کافه خبر قزوین، رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین با اشاره به شایعه تزریق سهمیه واکسن پاکبانان قزوین به برخی از مدیران شهری، ضمن رد این ادعا تصریح کرد: تاکنون ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در اولویت اول در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وحید مقدم سلیمی افزود: این در حالی است که ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان و ۳۵۹ نفر از پاکبانان و هیچ‌یک از آتش‌نشانان شهرداری هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: سهمیه اختصاص‌یافته با نظارت دقیق اینجانب طبق اولویت‌بندی براساس وضعیت سلامتی، سابقه بیماری، سن و میزان قرار داشتن در معرض آلودگی و خطر، به پاکبانان زحمتکش و عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات تزریق شده است و واکسیناسیون بقیه افراد این گروه هدف به زودی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

مقدم سلیمی با اشاره به موجود بودن فهرست دقیق اسامی پاکبانان و نیروهای تغسیل و تدفین اموات که توسط مرکز بهداشت واکسن دریافت کرده‌اند، به عنوان نماینده شهرداری اطمینان خاطر داد که هیچ‌یک از مدیران شهرداری قزوین در این طرح واکسینه نشده‌اند و معتقدم دروغ پردازان در این خصوص اعتماد مردم را نشانه رفته اند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه شناسایی دریافت‌کنندگان واکسن از طریق کد ملی امکان‌پذیر است، راستی‌آزمایی و صداقت مدیران شهری و اکاذیب سناریوسازان بی تقوا، با بررسی لیست و اسناد موجود از طریق اسامی و کد ملی افراد و فهرست موجود در مرکز بهداشت قابل پیگیری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین همچنین تسریع در واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر شهرداری ازجمله باقی‌مانده پاکبانان، کارکنان سازمان آرامستان، آتش‌نشانان و کارکنان مرکز توسعه خدمات اجتماعی توسط مرکز بهداشت را خواستار شد و افزود: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که تمامی کارمندان و مدیران شهرداری هم‌زمان با دیگر بخش‌های جامعه واکسن دریافت کرده و در برابر ابتلا به بیماری مصونیت یابند.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های استان در شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و رعایت اخلاق حرفه‌ای، از عملکرد برخی رسانه‌های زرد و انتشار اخبار غیرمستند و شایعاتی که موجب بی‌اعتمادی و بدبینی شهروندان می‌شوند انتقاد کرد.

 به گزارش کافه خبر قزوین،شب گذشته پیامی در فضای مجازی مبنی بر تخلف در روند واکسیناسیون پاکبانان‌های قزوین منتشر شد که در این پیام به‌اختصار نام چهار مدیر شهری به‌عنوان دریافت‌کننده واکسن سهمیه پاکبانان آورده شده بود،که شهرداری قزوین در کانال “بلدیه قزوین” با ارائه مطالب فوق در صدد پاسخگویی آن بر آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.