×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عیدی دولت به مردم شهرستان آبیک/ طرح آبرسانی به شهرستان آبیک با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود

به گزارش کافه خبر قزوین،محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین ساعاتی پیش در شبکه فضای مجازی نوشت: مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد تومان از محل ردیف ۱۳ مصارف هدفمندی یارانه ها، برای تکمیل طرح آبرسانی به آبیک از سد طالقان به استان قزوین اختصاص یافت و ان شاء الله تمام کننده اعتبارات مورد نیاز اجرای این طرح خواهد بود.

شرمنده بزرگواری مردم خوب آبیک هستیم.

برای پیگیری مطالبات به حق مردم با هیچ مسئولی تعارف نداریم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با اشاره به تحولات مثبت ایجاد شده در خصوص پروژه انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک، ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان امروز مورخ ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت دولت محترم سیزدهم ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی از سد طالقان ابلاغ شده است که با پرداخت آن گام بلندی برای پایان سالها چشم انتظاری برای مردم عزیز و صبور شهر آبیک و دیگر مناطق برداشته خواهد شد.

فاطمه محمد بیگی افزود: با پیگیری های صورت گرفته ۲۲ میلیارد تومان در هفته‌های گذشته برای کارگاه لوله سازی و پیمانکار اجرایی این پروژه واریز شده که با ۱۵۰ میلیارد تومان ابلاغی جدید رقم اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل فاز یک پروژه به ۱۷۲ میلیارد تومان خواهد رسید.

این مسئول توضیح داد: برای پیگیری مطالبات به حق مردم با هیچ مسئولی تعارف نداریم، لذا در این خصوص بنده از وزیر نیرو علل توقف چند ماهه پروژه را در قالب سوال در صحن مجلس پیگیر بوده و خواستار رفع موانع و تسریع در روند تکمیل پروژه با تزریق اعتبارات مورد نیاز شده بودم. قطعا مطالبه جدی ما از مدیران و دولت مردان تسریع در روند پروژه های حمایتی و راهبردی است.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با پرداخت این اعتبار شاهد اتمام فاز یک پروژه و رسیدن آب سالم و گوارا به شهر آبیک خواهیم بود؛ مردم نجیب این شهر چندین دهه است که منتظر بهره‌مندی از آب سالم و مطلوب بوده و تاخیرات مکرر و وعده های تحقق نیافته باعث رنجش مردم مظلوم این منطقه شده است.

تکمیل پروژه،تا سه ماه اول سال آینده

دو روز پیش نیز،یدالله ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در جریان بازدید اعلایی، استاندار قزوین از طرح آبرسانی به آبیک اظهار کرده بود: در حال حاضر طرح انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک با ۱۷.۵ کیلومتر طول بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزوده بود: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز و تزریق به موقع امیدواریم تا سه ماهه اول سال آینده این پروژه مهم تکمیل شده و مردم آبیک بعد از دو دهه از آب شرب گوارا و سالم برخوردار شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین،لوله گذاری این پروژه (آبرسانی به آبیک) با قطر یکهزار و ۴۰۰ و یک هزار و ۶۰۰ انجام شده است.

بر اساس این خبر،یکشنبه شب مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از تخصیص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به طرح انتقال آب سد طالقان به آبیک و راه اندازی دوباره کارگاه فعالیت این طرح مهم انتقال آب، خبر داده بود.

به گزارش کافه خبر قزوین،امید است،مسئولان در تمامی سطوح همیشه در میان مردم باشند و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و برای حل آن به جد تلاش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.