×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلیس هوشمنداساس  توسعه،امنیت و پایداری است/قزوین،امن ترین استان کشور

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین درشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد،اظهار کرد: در سال جاری سرقت خرد ۱۷ درصد افزایش داشته‌ است، البته با اقدامات خوبی که انجام شده ۷ هزار و ۹۴۰ سارق دستگیر و ۷۵ باند سرقت ،۴۶۰ نفر سارق حرفه‌ای و بیش از ۹۰۰ فقره انواع سرقت نیز کشف شده است.

سردار علی ابراهیمی بیان کرد: ۶۲۲ فقره فقدان داشتیم که ۴۹۹ فقره منجر به کشف شده و سایر موارد هم در حال پیگیری و بررسی است.

این مقام ارشد انتظامی استان قزوین عنوان کرد: بیش از هزار و ۸۰۰ فقره کلاهبرداری در استان کشف شده که از تعداد،بخش قابل توجه آن رمالی و دعانویسی بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش سرقت،۱۶ درصدی دستگیری ها افزایش و کاهش ۵۰ درصدی سرقت اموال دولتی را داشته ایم افزود: ۷۰ درصد سارقین سرقت های خرد معتادان هستند که در صدد ساماندهی معتادان متهاجر و افزایش امنیت عمومی در شهر و استان هستیم.

ابراهیمی ادامه داد: در مجموع آمار فوتی‌های تصادفات ۴ درصد افزایش یافته است و ۷۰ درصد تصادفات خودروهای سواری بوده و موتور سیکلت، باربری و مسافر بری در رده‌های پایین تر قرار گرفته اند، ولیکن بیشترین عامل تصادفات عدم توجه به جلو است.

به گفته وی،تماس با سامانه ۱۱۰ در سال جاری ۵۴۰ هزار و ۷۱۴ بوده که از این تعداد ۴۴.۵ درصد آن عملیاتی و ۳۴ درصد به ارشاد و راهنمایی ختم شده است.

این مقام انتظامی استان خبر داد: با تلاش های انجام شده قزوین از نظر فراوانی امنیت با رتبه سی و سوم یکی از امن ترین استانهای کشور به شمار می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.