×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،فرماندار قزوین در اولین جلسه ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین با اعلام این خبر افزود: برای مهار و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و لزوم حفظ جان و سلامت شهروندان، با راه اندازی این ستاد ضمن تامین زیرساخت‌ها و شرایط مناسب تلاش می‌شود تا اجرای طرح واکسیناسیون تسریع شود.

محمد شفیعی افزود: با ایجاد پایگاه‌های سلامت، فرآیند واکسیناسیون را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گفته او، برای سهولت در اجرای طرح واکسیناسیون در قزوین، این شهر به چهارمنطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم و در هر منطقه یک مجتمع به عنوان پایگاه سلامت تعیین و تجهیز شده است که روز‌های آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فرماندار قزوین بیان کرد: در منطقه شمال، سالن دانشگاه پیام نور، در قسمت جنوب، دانشگاه علمی کاربردی شهید رجایی شهرداری قزوین، در منطقه شرق، مجموعه ورزشی هلال احمر و در منطقه غرب سالن دانشگاه فرهنگیان برای اجرای طرح واکسیناسیون آماده شده است.

شفیعی افزود: در انتخاب پایگاه‌های سلامت در اجرای طرح، همه شیووه نامه‌های بهداشتی اعم از مکان، نیروی انسانی، تجهیزات و موقعیت پیرامونی و محیطی برای تردد افراد مورد توجه قرار گرفته است از سوی دیگر، با توجه به الویت بندی صورت گرفته، واجدین شرایط از جمله سالمندان در زمانبندی مشخص شده می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت در محل زندگی خود با ارائه کارت ملی واکسینه شوند.

وی بیان کرد: در این مکان‌ها در زمان اجرای طرح واکسیناسیون، ضمن تامین آمبولانس، پزشک و مراقب سلامت نیز حضور دارند.

به گفته شفیعی، از بهمن ماه پارسال تاکنون تعداد ۶ هزار و ۶۳۶ نفر در شهرستان قزوین شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان واکسینه شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.