×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارزش و اخلاق دو عنصر پیروزی انقلاب بود

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: امروز مهم‌ترین رسالت ما صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و این مهم باید مورد توجه جدی آحاد جامعه و مسئولان قرار بگیرد.

هدایت الله جمالی پور، افزود: مردم از روز آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا امروز تلاش کرده اند و انقلاب را به این مرحله رساندند.

وی بیان کرد: ارزش و اخلاق عنصر مهمی است که مردم را پای انقلاب اسلامی آورد و همه را در کنار امام قرار داد و موجب پیروزی انقلاب شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۲۲ بهمن امام خمینی (ره) بر کفر غلبه کرد و ارزش‌ها محور شدند، افزود: شهدا نیز برای این دو عنصر رفتند و در وصیتنامه آنان نیز توصیه همه ما به اخلاق مداری و توجه به ارزش‌های بنیادی ارزش‌های دین و ارزش‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: باید توجه داشت آنچه کشور را می‌تواند عزیز و قدرتمند کند توجه به ارزش‌ها و اخلاق است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز حاکم شدن ارزش‌ها باعث شد ما مقابل دشمنی که از جانب غرب و شرق حمایت می‌شد، بایستیم و پیروز شویم.

استاندار قزوین با بیان اینکه عامل وحدت ایران در دفاع مقدس نیز همین ارزش‌ها بودند، افزود: تا زمانی که در جامعه‌ای ارزش‌های عمومی و اجتماعی قوام بخش و اخلاق معرفتی حاکم باشد کشور موفق است و دشمن این را می‌داند.

وی همچنین با بیان اینکه مساله نفوذ را باید جدی بگیریم، تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدا نسبت به نفوذ هشدار دادند، دشمن نیز سرمایه گذاری هنگفتی در این حوزه انجام داده و می‌داند برای این که به انقلاب اسلامی ضربه باید ارزش‌ها و اخلاق را هدف بگیرد.

جمالی‌پور با بیان اینکه باید جذب حداکثری داشته باشیم، افزود: ما نباید اجازه دهیم بچه‌های انقلاب به سوی دشمن بروند و مقابل انقلاب بایستند تا ما به قدرت برسیم، امروز نیاز داریم در پنجمین دهه انقلاب در برخی روش‌ها بازنگری کنیم تا همچنان پاسدار خوبی برای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال زدن ستون اصلی انقلاب است ما باید حواسمان باشد که صحبت‌های ما خوراک تبلیغاتی دشمن نشود و مردم را تهی کند، مسئولی که صحبت میکند باید بداند این کلام چه منافعی برای کشور و چه منافعی برای دشمن دارد.

استاندار بیان کرد: امام راحل با پشتوانه ارزش و اخلاق در مقابل دشمنان ایستاد و از آن روز دشمن متوجه شد تا زمانی که اخلاق و ارزش در کشور هست نمی‌تواند با ایران مقابله کند بنابراین بنیان خانواده را هدف گرفت.

جمالی‌پور افزود: دشمن بعد از این که احساس کرد در حوزه خانواده موفق شده است مسئولان را مورد هدف قرار داد و باید بررسی کنیم امروز جایگاه اخلاق و ارزش در بین مسئولین کجاست، دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین است و باید اذعان کرد تا اخلاق و ارزش باشد انقلاب اسلامی قوی است و کسی نمی‌تواند تعرض کند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم مقام و صندلی جایگزین ارزش‌ها شود در این صورت انسان از معرفت خالی می‌شود.

جمالی پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیز بر برگشت به اخلاق و ارزش‌ها تأکید دارند چرا که وقتی این دو عنصر وجود داشته باشد خدمتگزاری به مردم اصل می‌شود.

استاندار تصریح کرد: مردم عملکرد همه مسئولان را نگاه میکنند و صداقت انان را می‌سنجند و این که چه میزان مسئول چقدر منافع سیاسی و حزبی را مورد توجه قرار می‌دهد و چقدر به اخلاق پایبند است را مورد توجه قرار می‌دهند.

به گفته وی، باید در عمل نشان دهیم که ما خدمتگزار صدیق مردم هستیم و اخلاق و ارزش برای ما مهم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.