×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین جلوگیری شود

به گزارش کافه خبر قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل استان و محمد قاسمی دادستان قزوین اظهار کرد: جرائم و خلاف‌هایی که در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد، آسیب‌های بسیاری برای جامعه به همراه دارد و مردم و مسئولان پاکدست را به دردسر می‌اندازد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در زمین‌های اندیشه‌ی قزوین تصریح کرد: برخی به خاطر بی‌مسئولیتی، مرتکب خلاف‌هایی شده‌اند و این خلاف‌ها برای مردم زحمت و گرفتاری ایجاد کرده است و لازم است با جدیت به مشکل مردم رسیدگی شده و مانع تضییع حقوق مردم شویم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر کارها به موقع انجام شود و نظارت‌های دقیق صورت بگیرد، جلوی بسیاری از تخلف‌ها گرفته خواهد شد و لازم است دستگاه‌های نظارتی و حراستی کار خود را جدی‌تر بگیرند تا شاهد ارتکاب جرم نباشیم.

آیت‌الله عابدینی همچنین از خدمات دستگاه قضایی استان قزوین بخاطر پیگیری‌ ها و تلاش‌های صورت گرفته در برخورد با تخلفات و مفسدان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان و آقای محمد قاسمی دادستان قزوین در این دیدار گزارشی از روند پرونده زمین‌های اندیشه، پرونده نیاوران و برخی مسائل دیگر استان ارائه و بر جلوگیری از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین تأکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.