×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقرار دو هزار پایگاه در کنار روش‌های الکترونیک برای دریافت فطری در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در آستانه عید سعید فطر هستیم، عیدی که با عبادت و بندگی و تطهیر روح مؤمنین خداجو، برای جامعه اسلامی مبارک و متبرّک است.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ،مهر علی حق گویان با اشاره به موضوع زکات فطره و اولویت مصرف آن برای نیامندان، ادامه داد: علاوه بر روش‌های الکترونیک و غیر حضوری برای پرداخت فطریه، بیش از دو هزار پایگاه نیز در سطح استان آماده دریافت فطریه و کفاره مردم مؤمن و روزه دار استان قزوین است.

وی بیان کرد: سال گذشته میزان زکات فطریه جمع آوری شده در استان قزوین بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و پیش بینی می‌کنیم رقم زکات فطریه و کفاره در سال جاری به بیش از ۹ میلیارد تومان برسد.

این مسئول افزود: با توحه به اینکه بیماری کرونا در برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر محدودیت ایجاد کرده است، پایگاه‌های ثابت این نهاد در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

حق گویان عنوان کرد: پایگاه‌های جمع آوری فطریع و کفارات در مساجد، حسینیه‌ها، معابر، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و … مستقر هستند علاوه بر دریافت وجوه نقد، به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته جمع آوری متمرکز فطریه با محوریت شورای زکات استان به صورت موفقیت آمیزی اجرا شد وبرای سال جاری نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: موسسات خیریه دارای مجوز تحت نظارت فرمانداری‌ها محدودیت با صندوق‌های دارای مهر زنده شورای زکات استان مجوز جمع آوری وجوه فطریه و کفارات راخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در کنار پایگاه‌های مستقر، بسترهای پرداخت فطریه به صورت الکترونیک وغیرحضوری نیز فراهم شده است و برای این منظور سایت www.33808.ir، تلفن گویای ۳۳۸۰۸ و کد دستوری #۵* ۰۲۸*۸۸۷۷* در نظرگرفته شده است.

حق گویان یادآورشد: همچنین شماره کارت ۸۱۹۹-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه عام و شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره غیرعمد در نظرگرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.