×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتلای هنر تئاتر قزوین منوط به نوگرایی و فرصت دادن به جوانان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز جمعه با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، افزود: آرمان و هدف نهایی هنر، کشف ناشناخته‌ها و رسیدن به لایه‌های پنهان ابعاد شخصیت انسانی است که با مکاشفه و جستجو در واقعیت‌های موجود زندگی بشری میسر می شود و در این میان هنر تئاتر می‌کوشد با خلاقیت و نوآوری در همه‌ زمینه‌ها به آن مهم دست یابد.

محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: به یقین رشد و اعتلای هنر تئاتر در گرو آموزش‌های صحیح، تکیه بر نوآوری و تجربه‌گرایی، استفاده بهینه از اساتید و پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین سعی کرده در این مسیر با کمک هنرمندان نمایشی گام بردارد و آینده مطمئنی را برای هنر تئاتر استان رقم بزند.

این مسئول بیان کردکرد: در این راستا برگزاری کارگاه‌های ایده تا اجرای تئاتر برای تقویت تولید تئاتر، برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی در تئاتر، واسپاری امور اجرایی به انجمن نمایش استان و توسعه فعالیت‌ها در شهرستان‌ها مدنظر قرار گرفته است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به هفتم فروردین ماه روز ملی هنرهای نمایشی،افزود: این روز، بهانه‌ای برای تکریم از تلاش یک‌ساله هنرمندان تئاتر است که با عشق و خلوص نیت در این مسیر پرفراز و نشیب گام برمی‌دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ناصر ایزدفر پدر تئاتر نوین قزوین از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه انجمن هنرهای نمایشی استان، گروه‌ها و هنرمندان خوب این استان که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر استان کوشا بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.