×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوش بسیج سازندگی به نوعروسان نیازمند؛اهدای۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در قزوین /۴۴۶ پروژه و طرح محرومیت زدایی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان قزوین در این باره اظهار کرد : در دهه مبارک فجر ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ مهدی صادق پور افزود: استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری در عرصه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی انتخاب شده است و شاخص ترین پروژه ها که نتیجه تلاش جهادگران بسیج حوزه ها و پایگا ها می باشد با حضور مدیران دستگاه ها و مسئولان کشوری افتتاح خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: مرکز بهداشت شهرستان تاکستان با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع توسط سازمان بسیج سازندگی و با حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه علوم پزشکی اجرا شده و جزو پروژه های شاخصی است که افتتاح می شود.

به گفته او، این بزرگترین مرکز بهداشت استان قزوین است که در تاکستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

صادقپور با اشاره به تهیه توزیع جهیزیه در راستای رزمایش کمک مومنانه افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج‌های ایست که به دلیل عدم تمتع مالی، توان خرید و تهیه جهیزیه را نداشته اند که این افراد از طریق پایگاه‌های بسیج و گروه‌های مردم نهاد، بهزیستی و کمیته امداد در محلات شناسایی می‌شوند.

رئیس بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد: ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان قزوین است که با مشارکت خیرین و پایگاه‌های بسیج تهیه شده است که در نهایت احترام و با شرایط حفظ آبرو به زودی به دستان نوعروسان خواهد رسید، به همین منظور، ۱۳۳ سری جهیزیه فردا به صورت نمادین در شهرستان تاکستان توزیع می‌شود ضمن اینکه،این تعداد جهیزیه ویژه سراسر استان قزوین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.