×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بدحجابی ابزار دشمن برای نابودی بنیان خانواده ایرانی است

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین، در کارگاه سبک زندگی اسلامی، در قزوین اظهار کرد: بی حجابی و بدحجابی توطئه و ابزار استعماری دشمن برای به بند کشیدن زنان و نابودی بنیان خانواده ایرانی است و  بانوان مسلمان باید با رعایت حجاب و عفاف در جامعه در مقابل هجمه آنان بایستند.

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با بیماری کرونا را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: مردم ما باید نسبت به این موضوع مهم توجه جدی کنند و در اماکن عمومی نظیر مساجد، پاساژها و  بازار، از ماسک استفاده کنند و همه باید این شرایط را رعایت کنند تا این ویروس به زودی ریشه کن شود.

وی خاطر نشان کرد: در اسلام حفظ سلامت خود و دیگران لازم و در برخی از موارد واجب است و اگر رعایت نکردن بهداشت شخصی و اجتماعی منجر به بیماری شود مذموم و در برخی از مواقع حرام است.

این مسئول بیان کرد: در شرایط سخت بیماری کرونا و شیوع فوق العاده آن در سطح جهان و ایران و اوج گیری آن در برخی از استان ها و در مرحله هشدار قرار گرفتن شهر ها به همگان توصیه می شود که به حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.