×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری اولین جشنواره «عکس با حرم» در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: در آستانه بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و کاروان زیذمعنوی کشور هستیم که با نام امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

میلاد جباری بیان کرد: زیر سایه خورشید امسال به سیزدهمین سال از عملیات خود در کشور رسیده است و فضای دلدادگی هم موجب افزایش امنیت در کشور می‌شود زیرا افراد مختلف زیر یک پرچم جمع می‌شوند، اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید ایجاد حس زیارت است.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) در میان فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایرانی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی به‌عنوان حلقه وصل و نقطه اتکا و نقطه امید مردم به‌حساب می‌آیند و باید این نقطه امید و اتکا را به‌وسیله جشن‌های زیر سایه خورشید توسعه داد.

بنابر اعلام شبکه جوانان رضوی استان قزوین، جباری با اعلام اینکه اولین جشنواره خانوادگی «عکس با حرم» برای مردم استان قزوین با محوریت دهه کرامت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مخاطبین می‌توانند سَری به آلبوم عکس خانوادگی بزنند و عکس خانوادگی قدیمی از حرم امام رضا (ع) و یا امامزاده حسین (ع) خود را برای ستاد ارسال و هدیه متبرک رضوی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: عکس‌های منتخب بر بروی شاسی چاپ و بعد از پایان نمایشگاه، تحویل صاحب عکس خواهد شد. منتخب عکس‌های ارسالی به جشنواره در نمایشگاه شهری در دهه کرامت به نمایش عمومی در خواهند آمد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین با اعلام اینکه به سه عکس برتر هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا خواهد شد،افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم تیر ۹۹ عکس‌های خود را اسکن کرده و از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ۹۲۱۵۷۹۵۲۶۰ ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.