×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت هفته وحدت در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین کرد: جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت هفته وحدت از ۱۸ تا لغایت ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ با هدف معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین‌های ویژه اقوام ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، احمد خورگامی افزود: در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا، با حضور ۹۹ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز برپا خواهد بود.

این مسئول ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه تصریح کرد: این جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های مشارکت کننده نمایشگاه، معرفی توانمندی‌های مناطق مختلف کشور در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان‌های مشارکت کننده برگزار می‌شود.

خورگامی یادآور شد: همچنین‌های موسیقی سنتی قوم‌های مختلف کشور، موسیقی محلی، نمایش‌های آیینی اقوام نیز در مدت برگزاری این جشنواره و نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

به گفته او،این جشنواره و نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید عموم و همشهریان گرامی دایر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.