×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری پویش «لبخند رمضان» با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به برگزاری “پویش لبخند رمضان” اظهار کرد: با توجه به جلساتی که با گروه‌ها و شوراهای جهادی شهرستان‌ها و مجمع جهادگران استان قزوین در سازمان بسیج سازندگی برگزار کردیم، تصمیم بر آن شد تا برای ماه رمضان و نهضت کمک مؤمنانه برنامه‌ریزی صورت بگیرد و گروه‌های جهادی در قالب پویش لبخند رمضان، نذوراتی را جمع‌آوری کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ،سرهنگ امیرعلی حسینیانی با اشاره به محورهای پویش “لبخند رمضان” افزود: این پویش با اولویت و محوریت‌های مختلف از جمله احداث و مرمت مسکن محرومین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع ماسک، ویزیت رایگان پزشکی برای نیازمندان، اهدای خون و نذر نان دنبال می‌شود و تلاش داریم در این پویش کمکی به نیازمندان صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پویش لبخند رمضان از روز گذشته در فضای مجازی و غیرمجازی آغاز شده است، بیان کرد: شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۷۵۵۶ به نام مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان برای تجمیع نذورات گروه‌های جهادی در نظر گرفته است و گروه‌های جهادی می‌توانند نذورات نقدی خود را به این شماره واریز کنند.

حسینیانی با بیان اینکه پویش لبخند رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد،افزود: گروه‌های جهادی با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی استان واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی و خیابان پرواز می‌توانند نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: پویش لبخند رمضان به عنوان دومین پویش همگانی است که نخستین مرحله آن در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان “پویش راه و یاد سردار” برگزار شد به همین منظور، کمک به نیازمندان و محرومانی که در حوزه کرونا دچار آسیب شدند از جمله اهداف پویش است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمار مشارکت گروه‌های جهادی در پویش لبخند رمضان اعلام کرد کرد: این پویش بین ۹۸۰ گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج استان اجرا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.