×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تازه های دفاع در کمین ژاله!


به گزارش کافه خبر قزوین، حسن شکیب زاده در یادداشتی که در اختیار کافه خبر قزوین قرار داده است می نویسد: در شرایطی که هنر تئاتر با همه مشکلات موجود، به سختی نفس می کشد، “کمین ژاله” با نگاهی متفاوت و نقش آفرینی ستاره های هنر تئاتر، تعریف جدیدی از دفاع مقدس، این رخداد تاریخی را به تصویر کشیده است.

تصویری که با بهره گیری از طنز اجتماعی، ظرافت فهم این رخداد تاریخی را بیش از پیش نمایان می سازد. “کمین ژاله”، قصه سربازانی است که هر کدام از شهر و فرهنگی با دغدغه های خاص خود پا به راهی نهاده اند که عواقب آن سرنوشت دیگری را برایشان رقم می زند.


در آستانه سوم خرداد، “روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی” که مصادف است با سالروز آزادسازی خرمشهر مظلوم از چنگال دژخیمان بعث عراق، به تماشای تئاتری بنشینید که بسیار حرف برای گفتن دارد و با تماشای اجرای قوی و اثرگذار آن، دریچه ای تازه پیش روی چشمان جستجوگرتان گشوده خواهد شد.

نمایش «کمین ژاله» برنده‌ جایژه‌ ویژه‌ هیاتِ داوران از جشنواره‌ی سی و نهمِ تئاتر فجر، به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی و با بازی مرتضی نجفی، حامد مکملی، امیر امیدی راد، حسن یاوری و امیرمحمد خوشنواز، هرشب از ساعت ۲۰ در تالار نمایش کتابخانه علامه قزوین اجرا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.