×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین قاضی ویژه پرونده هفتسنگان  توسط آِیت الله رئیسی/ ماجرای هفت سنگان همچون هفت خان رستم ادامه دارد

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، درباره آخرین وضعیت پرونده هفتسنگان اظهار کرد: موضوع هفتسنگان به هفت‌خان رستم در استان قزوین تبدیل شده است که حتی پیش از حضور ما اتفاق افتاده و تاکنون هم ادامه دارد.

حجت‌ الاسلام نورالله قدرتی افزود: طبق گزارشاتی از قبل هم ارائه شد نیز به این نتیجه رسیدیم که این پرونده برای اینکه بخواهد نتیجه اغناءکننده‌ای داشته باشد و باتوجه به اینکه بخشی از متهمین پرونده، همکاران قضایی ما هستند که حدود 15 نفر در آنجا زمین داشتند، بر طبق قانون باید به تهران برود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین توضیح داد: این مسئله را در زمان آیت الله لاریجانی هم حقوقی و هم کیفری پیشنهاد دادیم که کیفری را در دیوان عالی پذیرفتند و حقوقی مجدد برگشت ضمن اینکه در زمان آیت الله رئیسی صحبت شد تا بخش حقوقی هم از استان برود تا بی طرفی صورت بگیرد که آن هم پذیرفته شد.

تعیین قاضی ویژه پرونده هفتسنگان توسط آِیت الله رئیسی

وی افزود: آیت الله رئیسی، قاضی ویژه برای پرونده هفتسنگان را تعیین کرده است ضمن اینکه نباید از قبل برای قاضی تعیین و تکلیف نشود و همچنین فر باید اجازه دهیم قاضی در یک فضای آرام و بدون تنش به پرونده رسیدگی کند.

مدیرکل دادگستری استان قزوین خبر داد: در سال گذشته تعداد آرائی که قضات استان صادر کردند 248 هزار و 884 فقره رای بوده و 63 هزار و 345 رای هم در شورای حل اختلاف صادر شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: سرقت مستوجب تعزیر، توهین، ضرب و جرح، تهدید و ایراد صدمه ناشی از تصادف نیز پنج جرم اولی بوده که در سال 98 اتفاق افتاده و در حوزه دعاوی حقوقی هم مطالبه خسارت دادرسی، تاخیر تعدیه، مطالبه وجه، اعصار، چک و طلاق توافقی نیز بیشترین رکوردها را داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.